Yeni xətlərin tikintisi

Bərdə-Ağdam dəmir yolu xəttinin tikintisi

Bərdə-Ağdam dəmir yolu xəttinin layihələndirmə və tikinti işlərinə Prezident İlham Əliyevin 24.11.2020-ci il tarixli Sərəncamına əsasən başlanılıb. Ox üzrə uzunluğu 47,1 km-dir. Dəmir yolu tək xətlidir və tikinti-quraşdırma işləri iki mərhələdə həyata keçirilir. Layihə çərçivəsində ümumilikdə 130 süni mühəndis qurğusunun, 4 stansiyanın (Bərdə, Köçərli, Təzəkənd və Ağdam) və 34 yoldəyişən qurğunun tikintisi planlaşdırılır.

Dəmir yolu xəttinin ox üzrə 38,95 km hissəsi (yan yollarla birlikdə 44,676 km) tamamlanıb. 1-ci mərhələ üzrə torpaq işləri, süni qurğuların tikintisi, yolun üst quruluş elementlərinin və yoldəyişənlərin quraşdırılması 100% yekunlaşıb. Hazırda 39-cu və 47-ci km-lər arası ərazidə torpaq yatağı və süni mühəndis qurğularının tikintisi işləri aparılır. Həmçinin rabitə və işarəvermə sisteminin tikintisinə başlanılıb.

Layihənin 2023-cü ildə yekunlaşdırılması nəzərdə tutulur.

Horadiz-Ağbənd dəmir yolu xəttinin tikintisi

Horadiz-Ağbənd dəmir yolu xəttinin təməli Prezident İlham Əliyev tərəfindən 14.02.2021-ci il tarixində qoyulub. Ox üzrə uzunluğu 110,4 km-dir. Dəmir yolu tək xətlidir və tikinti-quraşdırma işləri üç mərhələdə həyata keçirilir. Layihə çərçivəsində ümumilikdə 469 süni mühəndis qurğusunun, 9 stansiyanın (Horadiz, Mərcanlı, Mahmudlu, Soltanlı, Qumlaq, Həkəri, Mincivan, Bartaz, Ağbənd) və 70 yoldəyişən qurğunun tikintisi planlaşdırılır.

Layihənin birinci mərhələsi üzrə Horadiz, Mərcanlı və Mahmudlu stansiyalarını əhatə edən 30 km yolda nəzərdə tutulan tikinti işlərinin artıq 89 faizi tamamlanıb.

Dəmir yolu xəttinin layihələndirilməsi 78% yerinə yetirilib. Hazırda tikinti üzrə tərəqqi 38% təşkil edir. Ox üzrə uzunluğu 110,4 km olan dəmir yolu xəttinin 60 metr enində minatəmizləmə işləri tamamlanıb, genişlənmələr tələb olunan yerlərdə minatəmizləmə işləri davam edir. 

Xəttin ox üzrə uzunluğu 55,4 km olan hissəsi (yan yollarla birlikdə 60 km) tamamlanıb və uzunölçülü relslərin 37.6 km-i quraşdırılıb. Hazırda 62-71 km aralığında torpaq işləri və mühəndis qurğularının tikintisi işləri davam edir.

Layihənin 2023-cü ilin sonuna yekunlaşdırılması nəzərdə tutulur.

Füzuli-Şuşa dəmir yolu xəttinin tikintisi

Füzuli-Şuşa istiqamətində ilk dəfə inşa ediləcək təkxətli elektrikləşdirilmiş dəmir yolu xəttinin ox üzrə uzunluğu 83,4 kilometrə bərabərdir. Layihə çərçivəsində iki yeni stansiya – Füzuli və Şuşa stansiyalarının, habelə 200-ə yaxın süni mühəndis qurğularının layihələndirilməsi və tikintisi planlaşdırılır. Hazırda dəmir yolu xəttinin trassasının ümumilikdə topoqrafik tədqiqat işləri tamamlanmışdır və süni mühəndis qurğularının layihələndirilməsi işləri davam etdirilir.

Dəliməmmədli-Kəlbəcər dəmir yolu xəttinin layihələndirilməsi

ADY-nin mütəxəssisləri tərəfindən azad edilmiş ərazilərdə dəmir yolu xətlərinin inşası üçün yeni istiqamətlər araşdırılır. Belə istiqamətlərdən biri də Dəliməmmədli-Kəlbəcər dəmir yolu xəttidir. Dəmir yolu xəttinin ilkin konseptual layihəsi hazırlanıb. Ox üzrə uzunluğu 88,8 kilometrə bərabər bu birxətli dəmir yolu xətti üzrə 220-ə yaxın süni mühəndis qurğusunun layihələndirilməsi və tikintisi təklif edilir.

Xaçmaz-Quba-Şahdağ dəmir yolu xəttinin layihələndirilməsi

Prezident İlham Əliyevin 28 dekabr 2019-cu il tarixli Sərəncamına əsasən Xaçmaz-Quba-Şahdağ dəmir yolunun layihələndirilməsi işləri aparılır. Yolun açılmış uzunluğu 61,2 kilometr təşkil edir. Layihələndirilmə işləri yekunlaşdırılmaq üzrədir.

Güzdək–Qaradağ dəmir yolu xəttinin tikintisi

Güzdək–Qaradağ (20-ci sahə) dəmir yolunun uzunluğu ox üzrə 35,77 kilometr, yan yollar ilə birlikdə isə 80,9 kilometr təşkil edir. Güzdək-Qaradağ layihəsi çərçivəsində 14,56 kilometr uzunluğunda yol yatağı və 2,42 kilometr dəmir yolu xətti tikilib. Ümumilikdə layihə üzrə 63 ədəd süni mühəndis qurğularının salınması nəzərdə tutulub. Belə ki, bu yolda 2 stansiya, 2 körpü, 5 heyvan keçidi, 4 avtomobil keçidi, 5 piyada alt keçidi, 4 ehtiyat keçidi, 43 suötürücü boru tikiləcək.

1963-cü ildən işləyən yol sonradan istismar üçün yararsız vəziyyətə düşüb və uzun müddət istifadəsiz qalıb. Yeni layihəyə əsasən yol tamamilə sökülərək genişləndirilir və hər iki istiqamətdə qatarların hərəkətinə imkan verən cütyollu xətt salınır. Bu xətt yükdaşıma və sərnişindaşıma fəaliyyətlərində vaxta qənaətə, ən əsası şimal və cənubdan gələn yüklərin Abşeron yarımadasına daxil olmadan nəql edilməsinə şərait yaradacaq.

Məlumatların son yenilənməsi tarixi: 23 dekabr 2022-ci il